Răspunsuri la întrebările frecvente ale clienților. Sperăm că îți sunt de ajutor!

Ce condiţii trebuie să îndeplinesc pentru un credit?

Condiţiile minime pentru a putea obţine un credit:

  • sa ai varsta minima de 18 ani
  • un venit lunar din salariu sau pensie
  • un card unde se virează venitul.

Care sunt actele necesare?

  • o copie scanata sau o poza după cartea de identitate
  • un extras de cont pe pe luna anterioara (extrasul trebuie sa fie pentru contul unde este atasat cardul si se vireaza salariul).

Acestea se pot incarca in sistem cand completati cererea online sau pot fi trimise ulterior la adresa de mail suport@smilecredit.ro

Cand completati formularul online e bine sa aveti cardul si IBAN-ul in apropiere.

Care este suma minimă/maximă pe care o pot împrumuta linie de credit?

Suma minimă este 200 lei, iar suma maximă este de 5.000 RON

Există o perioadă minimă/maximă de creditare linie de credit?

Perioada de creditare este de 24 luni, cu scadente la transe de minim 15 zile si de maxim 35 de zile.

Cum aplic pentru o linie de credit?

Pentru a obtine un credit este necesar sa completezi formularul de credit online disponibil pe site-ul https://smilecredit.ro

Daca esti client trebuie doar sa intr in contul tau aici https://smilecredit.ro/Account/Login si sa soliciti o nou transa de credit.

Cât durează până primesc banii?

Procesul este foarte rapid, iar banii îi puteţi primi cel târziu în ziua următoare aplicării pentru credit (dacă primim documentaţia solicitată în timp util).

Cum se primesc banii?

Banii sunt viraţi în contul indicat de tine care trebuie să corespundă cu virarea salariului / pensiei / etc.

Cum se primesc banii pentru linie de credit?

Banii sunt viraţi în contul indicat de tine care trebuie să corespundă cu virarea salariului / pensiei / etc.

Există comisioane ascunse?

Nu există niciun comision de analiză, acordare, administrare etc.

Pot plăti în avans creditul?

Desigur. În cazul acesta trebuie să ne informaţi la telefon 0369/437.234 sau e-mail suport@smilecredit.ro trebuie să ne transmiteţi o dovadă după documentul de plată.

Rambursarea anticipată are beneficiul de a-ţi crea un istoric bun cu noi şi de a putea solicita un împrumut de o sumă mai mare, cu şanse mari de a-l obţine.

Ce se întamplă dacă întârzii rambursarea unui credit?

Începând cu prima zi de întârziere se calculează dobânzi penalizatoare de 1,2% pe zi.

Ce pot să fac dacă mi s-a respins cardul?

Cardul poate fi respins din următoarele motive:

  • este expirat
  • nu vi se virează salariul/pensia pe el
  • nu deţineţi fonduri disponibile
  • datele nu au fost introduse correct.

Contactați de urgență banca emitentă a cardului pentru clarificare.

Cum sunt informat daca mi-a fost aprobată sau nu cererea de credit?

Informarea privind aprobarea creditului se face în cel mai scurt timp prin e-mail.

De asemenea, dacă vă logați în contul dvs. pe site-ul https://smilecredit.ro/Account/Login și la secțiunea DETALII CREDIT – Status - se poate vedea stadiul solicitării dumneavoastră.

Ce pot face în cazul în care mi s-a respins solicitarea?

Puteţi oricând aplica pentru un alt credit în momentul îmbunătățirii calității financiare sau puteţi solicita informaţii suplimentare operatorilor noştri.

Cum pot ține legătura cu Smile Credit?

Având în vedere grija pe care ți-o purtăm am creat departamente speciale care să-ți răspundă solicitărilor tale, motiv pentru care, în funcție de ce ai nevoie ne poți contacta

Monitorizat de B.N.R, inscris in Registrul General cu nr. RG-PJR-33-110312/04.07.2016 si in Registrul Special sub nr. RS-PJR-33-110111/18.05.2018 © 2021 SmileCredit . Toate drepturile rezervate.